Sadowski promuje Polskę Wschodnią – lepszy od Young&Rubicam o dwa punkty
Krakowska agencja Sadowski wygrała konkurs rozpisany przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych na wykonanie kreacji, planu, harmonogramu i realizacji kampanii promocyjnej Polski Wschodniej.
W ramach przetargu wpłynęło 11 wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie, zakwalifikowało się jednak tylko 6 z nich. Sadowski uzyskał najwyższą liczbę punktów – 74,14 pkt. Konkurenci otrzymali kolejno: Young&Rubicam – 72,14, Scholz&Friends wraz z Medicamp Eguinox Polska i New Communications – 66,86, agencja reklamowa DSK – 52,29, Adwertajzing – 45,00, Ecorys 34,14.
Zwycięzca przygotuje działania komunikacyjne, których rezultatem będzie systematyczny wzrost konkurencyjności gospodarczej i atrakcyjności obszaru, oraz będzie odpowiedzialny za promocję pięciu województw Polski Wschodniej: lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, świętokrzyskiego i warmińsko-mazurskiego. Projekt będzie realizowany w latach 2009-2015.
Wartość zamówienia szacuje się na 298 tys. zł brutto. (es)