Sally Hansen wybiera Think Konga

dodano: 
22.07.2014
komentarzy: 
0

Należącą do COTY marka Sally Hansen, rozpoczęła współpracę z agencją Think Kong.

Think Kong odpowiada za opracowanie i realizację koncepcji wprowadzenia marki Sally Hansen do social mediów. Działania prowadzone na rzecz marki obejmują komunikację z fanami na Facebooku, prowadzenie efektywnościowych kampanii reklamowych oraz organizację konkursów konsumenckich.

Za realizację projektu po stronie agencji odpowiedzialny jest zespół, w skład którego wchodzą: Agnieszka Jałowiec, Senior Consultant i Paulina Janas, Junior Consultant, działające przy wsparciu Anity Wojtaś-Jakubowskiej, Client Service Directora. Klienta pozyskano w wyniku konkursu ofert.

Sally Hansen to kolejna po Rimmel marka należąca do koncernu COTY, która zdecydowała się na współpracę z agencją Think Kong.  (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin