SAR i ZAR z nowymi władzami

dodano: 
27.06.2013
komentarzy: 
0

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Związek Agencji Reklamowych w Polsce ma nowe władze. Prezesem obu instytucji został Igor Kaleński (Saatchi & Saatchi Polska). Do ich zarządu dołączyli Radosław Miklaszewski (Walk), Marcin Goworski (180heartbeats + JUNG v. MATT) oraz Michał Kazimierczak (Young & Rubicam Brands).

Podczas walnego zebrania członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Związku Agencji Reklamowych zadecydowano także o powiększeniu składy rady nadzorczej. Do Agnieszki Kosik (Mediacom), Cezarego Antonia (FatBaby) i Wojciecha Borowskiego (McCann) dołączyli Tomasz Bałuk i Paweł Kastory (DDB Warszawa). Zmiany dotyczą również sądu koleżeńskiego. Jego nowy skład to Beata Golubińska (Starcom), Szymon Walkiewicz (Walk), Małgorzata Olkowicz (Multi Events), Grażyna Skarżyńska (Albert Lumberjacker) oraz Alena Suszycka (TBWA).

Zmienił się także skład SAR. Na własną prośbę Stowarzyszenie opuściły firmy: Max Arpp, AripNext, Elżbieta Pełka Creative Services, Fire Fly, MarketShare oraz Definition Design. Przyjęto również 6 nowych firm: Golden Submarine, John Pitcher, Cheil Poland, Delikatessen Brand & Desig Agency, Agencję Jamboree oraz STX Records. Dzięki temu liczba członków organizacji pozostała bez zmian, nadal zrzesza ona 96 firm. (ks)

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin