SCH Public Relations dla Torfarmu

dodano: 
28.10.2005
komentarzy: 
1

Agencja SCH Public Relations podpisała umowę z ogólnopolskim dystrybutorem farmaceutycznym, firmą Torfarm SA na obsługę medialną społecznej akcji „Apteka bez Barier”. Jest to program stworzony i prowadzony przez Torfarm i Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, którego celem jest zachęcenie właścicieli oraz kadry menedżerskiej aptek do zniesienia barier architektonicznych ich placówek oraz do zapewnienia profesjonalnej opieki farmaceutycznej osobom niepełnosprawnym. Przygotowana i realizowana przez agencję SCH PR strategia komunikacyjna ma na celu rozpowszechnienie idei kampanii zarówno w środowisku aptekarskim, jak i w mediach. Dodatkowym zadaniem jest stworzenie w świadomości odbiorców modelu firmy zaangażowanej społecznie. Działania PR objęły między innymi opracowanie strategii, selekcję kanałów informacyjnych, relacje z mediami, organizację konferencji prasowej oraz wydarzenia towarzyszącego uroczystej Gali, podsumowującej IV edycję Konkursu (będącego elementem kampanii). Z uwagi na charakter przedsięwzięcia agencja SCH PR zaproponowała wystawę prac osób niepełnosprawnych, której otwarcie nastąpi podczas Gali.

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
31.10.2005
14:25:06
Miszka
(31.10.2005 14:25:06)
Co to za Agencja PR, ktora od kilku miesiecy nie ma nawet swojej strony internetowej?? Dla mnie jest to sytuacja absurdalna biorac pod uwage branze w jakiej dzialaja:) Ale zycze powodzenia w przedsiewzieciu byc moze ono wyjdzie profesjonalnie...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin