Seminarium o znaczeniu PR-u

dodano: 
29.05.2006
komentarzy: 
0

8 czerwca Zakład Komunikacji Społecznej i Public Relations oraz studia podyplomowe Marketing Polityczny i Medialny Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa w Warszawie, organizują seminarium „Znaczenie społeczne public relations w Polsce”. Prelegentem będzie prof. nadzw. dr Andrzej Drzycimski. Po wystąpieniu przewidziana jest dyskusja, w której poruszone mają być tematy takie jak wpływ globalizacji na komunikację społeczną, znaczenie marketingowe i społeczne PR, filary dojrzałych public relations: demokracja i etyka oraz doświadczenie polskie w kształtowaniu PR.
Początek o godzinie 13.00 w sali 209 w gmachu uczelni, Al. Jerozolimskie 200. Dodatkowych informacji udziela prof. nadzw. dr Andrzej Drzycimski.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin