Sensors dla Kimberly-Clark

dodano: 
03.07.2006
komentarzy: 
0

Agencja Sensors rozpoczęła współpracę z Kimberly-Clark, producentem i dystrybutorem artykułów higienicznych codziennego użytku. Sensors zajmie się kontaktami z mediami w związku z ogólnopolską kampanią społeczną „Pomóżmy razem”. Akcja została zainicjowana przez poznańską Fundację Labrador, szkolącą psy rasy labrador do pracy z osobami niewidomymi, warszawską Fundację Cze-ne-ka, przygotowującą labradory do dogoterapii dzieci i dorosłych, Grupę Ratownictwa Specjalistycznego OSP Łódź oraz markę Velvet.
Kampania ma na celu wsparcie tych fundacji oraz zwrócenie uwagi na ich rolę społeczną. W ramach kampanii zaplanowano do końca bieżącego roku m.in. konferencję rozpoczynającą program w Warszawie, cykl spotkań z mediami w regionach, a także wizerunkową kampanię billboardową.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin