.

 

Serialowa promocja ARiMR

dodano: 
10.06.2010
komentarzy: 
1

Nie tylko miasta i regiony wykorzystują popularność polskich seriali - tym razem po postaci z serialu „Ranczo” sięgnęła Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

Pojawiły się one w telewizyjnej kampanii, która miała promować efekty Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata  2007-2013 oraz zachęcać do skorzystania ze środków, które jeszcze nie zostały rozdysponowane w ramach programu. Wątki związane z Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich pojawią się również w nowych 13 odcinkach serialu, które zostaną wyemitowane na wiosnę 2011 roku. Scenariusz spotu reklamującego PROW powstał w Departamencie Komunikacji Społecznej ARiMR. Filmik dostępny jest na stronie agencji. (ks)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
10.06.2010
21:51:42
Kraus
(10.06.2010 21:51:42)
Swietny, zgrabnie a co najwazniejsze naturalnie zrobiony spot. Dobry Piar dla wsi.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin