Serwis Fashion Post z nowym logo

dodano: 
26.02.2019
komentarzy: 
0

Portal modowo-lifestylowy Fashion Post zmienił ostatnio logo – znak stał się minimalistyczny, nawiązuje do estetyki logo „Fashion Magazine”. Serwis w 2018 roku został bowiem kupiony przez Fashion Group, wydawcę ukazujacego się od 19 lat magazynu.

Poza nowym logo w portalu zmieniono także layout (na bardziej przejrzysty) i wprowadzono nowe działy tematyczne (m.in. poświęcone tematyce ślubnej, wystrojowi wnętrz czy urodzie i medycynie estetycznej). Serwis, jak czytamy w komunikacie prasowym, chce się wyróżnić przez rozwiązania technologiczne, warstwę wizualną, merytorykę oraz zwrócenie się w kierunku trendów i polskich marek modowych.

Poprzednie logo

 

Nowe logo

Jak podkreśla Wojciech Szczot, redaktor prowadzący fashionpost.pl, serwis ma już ugruntowaną pozycję na rynku, a wprowadzone zmiany wynikają z obserwacji trendów i ciągłej chęci rozwoju.

„Wiemy, że dzisiejszy konsument poszukuje treści bardziej złożonych i eksperckich. Czytelnika interesuje dogłębne poznanie trendów, historii,  jaka wiąże się z modą na konkretne buty czy krój spodni. Coraz częściej szukamy autorytetów. Dlatego w naszym serwisie chcemy przede wszystkim mówić ustami ekspertów, autorów, którzy znają i analizują modę, potrafią ocenić pewne zjawiska, pokazać je w sposób nietypowy i pomóc wyrobić sobie opinię na konkretny temat” – mówi Marzena Michela Singh, redaktor naczelna i właścicielka „Fashion Magazine”. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin