Sieć kin Helios zmieniła strukturę. Wydzieliła m.in. dział promocji i PR-u

dodano: 
21.01.2019
komentarzy: 
0

Sieć kin Helios na początku 2019 roku zakończyła wprowdzanie zmian w strukturze zespołu marketingu i reklamy. Wydzielono w nim cztery działy: marketingu, promocji i PR-u, projektów specjalnych oraz sprzedaży korporacyjnej.

Dyrektorem działu promocji i PR-u została Maja Nowak. Odpowiada m.in. za wizerunek marki, relacje z mediami czy koordynację i wsparcie dla lokalnych działań kin Helios. W firmie pracuje od dziesięciu lat. Wcześniej była m.in. zastępczynią dyrektora marketingu i reklamy. Przed dołączeniem do sieci Helios przez trzy lata związana była z agencją KinoMedia.

Maja Nowak

Nowo powstałym zespołem marketingu, który odpowiada za działania z zakresu digital marketingu, mediów społecznościowych i programów lojalnościowych, kieruje z kolei Agata Szczasny, która dołączyła do sieci Helios w październiku 2018 roku. Ma trzynastoletnie doświadczenie jako menedżer marketingu i komunikacji korporacyjnej w branży reklamowej i dziesięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu. Pracowała w takich firmach jak AmRest, Immobillo Group czy AB.

Agata Szczasny

Dyrektorem działu projektów specjalnych został natomiast Robert Kaczor, a sprzedaży korporacyjnej – Marcin Jamróz.

Pracę zespołów marketingu, promocji i PR-u oraz projektów specjalnych koordynuje Magdalena Gorzelniak, która pełni funkcję wiceprezesa zarządu i dyrektora sprzedaży sieci kin Helios. Działania zespołu sprzedaży korporacyjnej nadzoruje bezpośrednio prezes sieci Helios Tomasz Jagiełło. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin