Siedem kategorii na siódmą edycję PRotonów!

dodano: 
04.02.2013
komentarzy: 
0

Już od dzisiaj, 4 lutego, można zgłaszać kandydatury specjalistów ds. komunikacji w siódmej edycji konkursu PRotony. W tym roku wprowadziliśmy nowe kategorie. I tak, w konkursie mogą startować osoby z firm PR, działów PR-owskich firm i korporacji, instytucji i administracji publicznej, organizacji non-profit i fundacji, jak również osoby zajmujące się edukacją PR-owską. Nowością w kategoriach jest debiut. Znacie młodych specjalistów, których dokonania warte są pokazania szerszej publiczności? Już dzisiaj zgłoście ich w tej kategorii!
PRoto.pl w tej edycji konkursu po raz pierwszy także współpracuje z Fundacją Polskiego Godła Promocyjnego, której specjaliści wybiorą swojego laureata wśród wszystkich zgłoszeń osób pracujących w sektorze MŚP.

Oprócz tego spośród wszystkich zgłoszonych, którzy zgodzą się na udział w konkursie i/lub wypełnią zgłoszenia, zainteresowani specjaliści ds. komunikacji, którzy nie są członkami AEPR-u, będą wybierać kandydata do Nagrody Publiczności.

W tej edycji konkursu zostaną ocenione osiągnięcia od 1 stycznia 2012 do 31 grudnia 2012. Uwzględniane będą zarówno całoroczne dokonania, jak również wyjątkowe rezultaty pojedynczych projektów.

Zgłoszonych kandydatów ocenią członkowie Akademii Ekspertów PR, którą tworzy grono uznanych specjalistów, działających od lat w branży PR; wśród nich są także wszyscy laureaci dotychczasowych edycji konkursu. Przebieg głosowania będzie jawny – jego wyniki oraz decyzje poszczególnych członków Akademii Ekspertów PR zostaną w całości opublikowane na stronie PRotonów po Gali, wieńczącej konkurs. Głosowanie odbędzie się drogą elektroniczną, a aplikacje będą punktowane przez AEPR wg regulaminu.

Nad przebiegiem głosowania będzie czuwać audytor: kancelaria Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy.

Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl.
Sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Partnerem Strategicznym konkursu jest Teatr Syrena. Głównym patronem medialnym tegorocznej edycji jest TVN CNBC. Patronami medialnymi są magazyny Harvard Business Review, Sukces, Marketing w Praktyce i Brief oraz radio PiN. Przyjaciółmi konkursu zostały  ponadto programy konferencyjne Sukces Pisany Szminką, Akademia Kobiet Biznesu i Instytut Przemiany. Partnerem konkursu jest drukarnia Studio Supra. Partnerami Gali wieńczącej są Goody Foody, Polish Vodka Association, Fabrica de Pasjone, Pinacolada oraz 16na9.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin