Siedem polskich agencji w Holmes European Consultancy Report Card 2010

dodano: 
01.04.2011
komentarzy: 
1

Aż siedem polskich agencji uwzględniono w dorocznym raporcie Holmes Group. Solski Burson-Marsteller oraz Partner of Promotion znalazły się wśród pięciu nominowanych do tytułu Agencji Roku 2010 Europy Wschodniej.

Tytuł Agencji Roku 2010 Europy  Wschodniej, do którego nominowane były Partner of Promotion i Solski Burson-Marsteller, przyznano ostatecznie bułgarskiej M3 Communications. W raporcie uwzględniono ponadto polskie agencje Ciszewski PR, First PR, On Board, Profile i United PR. Fleishman-Hillard drugi raz z rzędu została nagrodzona tytułem Consultancy of the Year.

European Consultancy Report Card 2010 klasyfikuje i opisuje ok. 200 agencji PR z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, które szczególnie wyróżniły się w minionym roku. Holmes Group to firma zajmująca się badaniami i analizami branży PR. (iw)

Link do opracowania

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
01.04.2011
21:04:34
XX
(01.04.2011 21:04:34)
Burson nie jest polska agencją zdaje się. Może niech się redakcja zdecyduje czy pisze o sieciowkach czy nie - bo jak pisze to FH, H&K czy Edelmanki sa w kazdym Holmsie od 100 lat.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin