Sigma dla Lotosa

dodano: 
15.04.2005
komentarzy: 
0

Grupa LOTOS powierzyła obsługę komunikacyjną procesu prywatyzacji i pierwotnej oferty publicznej agencji public relations Sigma International (Poland). To trzeci projekt komunikacyjny tego typu realizowany przez agencję w ciągu ostatniego roku; w drugiej połowie 2004 r. Sigma obsługiwała prywatyzację PKO BP, a w marcu rozpoczęła obsługę prywatyzacji Zakładów Chemicznych POLICE. Grupa LOTOS jest jednym z największych w Polsce przedsiębiorstw przemysłowych – drugim pod względem wielkości producentem i dystrybutorem paliw. Grupa LOTOS jest grupą kapitałową, w skład której wchodzą: dawna Rafineria Gdańska, spółka wydobywcza Petrobaltic, Rafineria Czechowice, Rafineria Jasło, Rafineria Nafty Glimar oraz 15 spółek spod znaku LOTOS. Łączne zatrudnienie wynosi ok. 5 tys. osób. Agencji Sigma powierzono opracowanie całościowej strategii komunikacji procesu prywatyzacji i oferty publicznej, doradztwo i koordynację wszystkich działań komunikacyjnych, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych, w tym public relations, reklamy korporacyjnej i relacji inwestorskich. Zadaniem Sigmy jest m.in. utrzymywanie kontaktów z mediami, opracowanie i dystrybucja informacji prasowych, organizowanie konferencji prasowych, monitoring mediów, doradztwo i nadzór nad kreacją i produkcją materiałów reklamowych, nadzór nad składem, produkcją i dystrybucją Prospektu Emisyjnego, a także organizacja wydarzeń specjalnych. Ponadto Agencja będzie prowadziła działania public affairs, w tym monitoring debat publicznych i procesów legislacyjnych.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin