Sigma dla Lufthansa City Center

dodano: 
05.07.2005
komentarzy: 
0

Sieć biur podróży Lufthansa City Center Grupa Polska, skupiająca 16 polskich biur podróży w 14 głównych miastach Polski, powierzyła agencji PR Sigma International (Poland) Ltd obsługę komunikacyjną planowanych na drugą połowę roku działań marketingowych. Lufthansa City Center Grupa Polska chce budować pozytywny wizerunek marki jako międzynarodowego eksperta i doradcy w dziedzinie optymalizacji dla firm kosztów wyjazdów oraz turystyki. Poprzez działania PR Lufthansa City Center chce dotrzeć do grup docelowych z informacją o szerokim portfolio usług oraz promować usługę Internet Booking Engine. Klient wybrał zaproponowaną przez Sigmę koncepcję kampanii promocyjnej i PR. Zadaniem agencji jest strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz koordynacja i nadzór nad całością działań reklamowych, sponsoringowych i medialnych. Zadanie to obejmuje stworzenie strategii komunikacji, zarządzanie ewentualnymi sytuacjami kryzysowymi, ponadto liczne działania medialne: nawiązanie i utrzymywanie kontaktów z mediami, pomoc w stworzeniu internetowego press room’u, zorganizowanie konkursów prasowych, opracowywanie i dystrybucję materiałów prasowych, organizowanie centralnych i regionalnych spotkań prasowych, jak również monitoring mediów.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin