.

 

SIGMA International ma nowych klientów z branży ogrodniczej

dodano: 
13.01.2022
komentarzy: 
0

Na przełomie 2021 i 2022 roku do portfolio agencji SIGMA International (Poland) dołączyli kolejni klienci z branży ogrodniczej.

Agencja pod koniec grudnia 2021 roku rozpoczęła współpracę z organizacją skupiającą niderlandzkich producentów hortensji Hydrangea World, której celem jest promocja roślin doniczkowych i ogrodowych. Do zadań SIGMY należy prowadzenie działań z zakresu public relations oraz promocja i komunikacja organizacji w mediach społecznościowych. Kontrakt podpisany został na rok z możliwością przedłużenia na kolejne lata.

SIGMA rozpoczyna również współpracę z niderlandzką organizacją Always Kalanchoe, zrzeszającą producentów rośliny doniczkowej kalanchoe. W przypadku tego klienta projekt planowany jest na co najmniej trzy lata, a 2022 jest rokiem pilotażowym. Agencja dla Always Kalanchoe zajmie się obsługą mediów społecznościowych, współpracą z branżą ogrodniczo-florystyczną oraz promocją w mediach branżowych z możliwością rozszerzenia działań na inne obszary w kolejnych latach.

Działania dla klientów koordynują Anna Małcużyńska, dyrektorka agencji, oraz Anna Ziędarska, Account Manager.

Do współprac doszło w wyniku rekomendacji. Obie organizacje nie korzystały wcześniej z usług żadnej agencji w Polsce. (as)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin