Siła RSS-u

dodano: 
26.07.2006
komentarzy: 
0

Wiele firm zaczyna używać kanałów RSS jako dodatku do komunikacji e-mailowej - wynika z raportu amerykańskiej firmy Jupiter Research. 11% przebadanych na tamtejszym rynku specjalistów ds. marketingu już teraz korzysta z RSS-u, aby przekazywać treści marketingowe. Kolejne 25% firm zamierza wdrożyć tę technologię w najbliższym roku. Na wyniki badań powołuje się w artykule Sally Falkow. Zwraca ona uwagę na fakt, że obecnie wśród poszukiwanych fraz kluczowych „RSS” występuje o połowę częściej niż „blog”. Co więcej - „można być prawie pewnym, że osoby poszukujące informacji na temat RSS-u są związane z public relations” - pisze.
Jak wynika z badania, najczęściej podawaną przyczyną korzystania z RSS-u jest odpowiedź na oczekiwania klientów (30% ankietowanych). Wprowadzenie nowego kanału przekazywania informacji wynika również z chęci zwiększenia bazy subskrybentów oraz presji konkurencyjnej.
RSS jest postrzegany jako alternatywa dla komunikacji za pomocą poczty elektronicznej, która coraz częściej boryka się z problemem spamu oraz kwestiami bezpieczeństwa. Autorzy raportu zwracają uwagę, że wadą standardowych kanałów RSS jest brak możliwości zmierzenia efektu ich oddziaływania. Jupiter Research doradza w związku z tym korzystanie z IRSS (czyli Individualized RSS).

Źródło:

www.internetretailer.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin