Skąd pozyskiwać rzetelne informacje? Twitter może pomóc

dodano: 
20.08.2014
komentarzy: 
0

Z jakich źródeł w mediach warto korzystać, by zasięgnąć naprawdę rzetelnych i merytorycznych informacji? Bartłomiej Juszczyk, dyrektor zarządzający agencji Adweb, wymienia m.in. Twittera i Content Marketing Institute, które „dają mu energię do pracy i pozwalają zdobyć informacje, których szuka - często bezskutecznie” – czytamy w interaktywnie.com.

Dzięki Twitterowi i Twitonomy.com użytkownik może wzbogacić swoją wiedzę informacjami o firmach, statystykach, polskich mediach czy branży, którą jesteśmy zainteresowani – pisze Juszczyk. „Polecam każdemu, kto z Twitterem jest za pan brat i traktuje to narzędzie mądrze, jako źródło wiedzy (zarówno czytanej, jak i udzielanej), a nie kolejny kanał do pisania o „piątku, piąteczku, etc...” – podkreśla autor.

Dodaje, że również warto skupić swoją uwagę na sferze blogowej, „nieskupionej na zarabianiu, czy forsowaniu rzekomego »lajfstajlu«, ale merytorycznej, konkretnej i dostarczającej wiedzy, jakiej każdy z nas - w branży reklamowej - szuka co dnia”. W The Moz Blog znajdziemy informacje o SEO, Content Marketing Institute może okazać się kopalnią wiedzy i poradnikiem dla marketerów, The Data Point prezentuje nowości w tematach e-commerce, a Marketing Experiments stawia na treści praktyczne, a nie teoretyczne.

Juszczyk w dalszej części pisze, że z Marketing Sherpa dowiemy się o CRM i kampaniach prowadzonych w social mediach, z Mobile Marketing Watch o nowinkach z dziedziny mobile, na HubSpot i B2B Marketingu przeczytamy ciekawe case studies, a z Adweek.com pozyskamy specjalistyczną wiedzę o branży reklamowej i marketingu.

Skąd zaczerpnąć informacji, gdy czyjąś pasją są podróże? Zdaniem autora warto skupić się na Geoblogu oraz Skyscanerze, jeśli chcemy wyszukać tanie loty. „Jadąc w góry, korzystam z Mountain-Forecast - dobrej wyszukiwarki pogodowej, dedykowanej pasjonatom, którzy w środku lata szukają śniegu i minusowych temperatur” – twierdzi Juszczyk. (kd)

Źródło:

: interaktywnie.com, SEO, content marketing i e-commerce... Gdzie szukać informacji? Bartłomiej Juszczyk, 19.08.2014
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin