Skontrolować ryzyko

dodano: 
27.08.2007
komentarzy: 
0

Jak PR-owcy mogą przewidzieć ryzyko związane z używaniem technologii cyfrowej w kampaniach firmy? – dowiadujemy się z portalu prnews.com. Coraz więcej firm używa nowoczesnych technologii przy tworzeniu kampanii marketingowych. By uniknąć potencjalnych kryzysów i utraty dobrej reputacji PR-owcy powinni ocenić stopień ryzyka kampanii online – radzi autor tekstu.
W tym celu warto odpowiedzieć na pytania:
1. Czy tradycyjne programy marketingowe współdziałają z cyfrowymi inicjatywami?
2. Czy realizowane przez firmę działania, przy użyciu technologii cyfrowej, są transparentne dla odbiorców?
3. Czy uważasz, że transparentność jest konieczna we wszystkich formach marketingu online?
4. Czy ostatnio oszacowałeś na nowo, jak odbiorca chciałby otrzymywać informacje?
5. Jeżeli tak, czy zacząłeś komunikować swoją ofertę w nowy sposób, tak by dostosować się do odbiorcy?
Jeżeli przynajmniej trzy odpowiedzi były twierdzące, ryzyko związane z używaniem technologii cyfrowej w firmie jest małe. Jeżeli większość odpowiedzi jest przecząca, oznacza to, że firma i jej reputacja jest zagrożona przez brak zrozumienia odbiorcy i nowych technologii. (ak)

Źródło:

prnewsonline.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin