Skrót tygodnia

dodano: 
23.10.2015
komentarzy: 
0

Poniedziałek

Narodowym sportem Polaków jest narzekanie na logotypy, natomiast Japończycy specjalizują się w tworzeniu znaków typu „coś mi to przypomina”

Tokio nie ma szczęścia do logotypów. Nowy znak miasta i kolejne podejrzenia o plagiat

Agencji PR zabrakło w tym zestawieniu

Golden Drum 2015: LVOV z Grand Prix. 6 polskich projektów nagrodzonych

Wtorek

Obdzwonka to wcale nie jest prosta sprawa. Jako dziennikarze potwierdzamy, że źle przeprowadzony follow-up rzeczywiście nie zagwarantuje publikacji. Ani dobrego humoru u dziennikarza odbierającego telefon :)

PR-owiec to nie call center, czyli o tym jak nie robić follow-upów

Jak odpowiedzieć na pytanie, nie odpowiadając na nie wcale? Tę umiejętność posiada pewien odsetek PR-owców. I 100 proc. uczestniczek poniedziałkowej debaty wyborczej.  

Debata Szydło-Kopacz: „spektakl entuzjazmu młodzieżówki PiS i ponury spacer sztabowców PO”

Środa

To, że dziennikarze niekoniecznie lubią odbierać telefony od PR-owców nie znaczy, że nie lubią się z nimi kontaktować wcale. Z pomocą przychodzi poczta elektroniczna.

Poproszę o e-mail w tej sprawie, czyli jaką formę kontaktu z PR-owcami preferują dziennikarze

Ta kampania powinna zmienić nazwę na #AlwaysWins

Always #LikeAGirl - najczęściej nagradzana kampania PR na świecie

 

Czwartek

Andrzej Godewski o programach polityków: jeśli produkt jest słaby, to PR nic nie wskóra

Kolejne wybory ośmieszają PR

Uczelnia Koźmińskiego ma statek w logotypie. I ostatnio postanowiła powierzyć agencji Science PR swoje wizerunkowe stery

Akademia Leona Koźmińskiego z agencją

Piątek

Czasem przy pisaniu CV pokusa, aby to i owo dodać, jest naprawdę duża

PR-owcy kłamią w CV najrzadziej

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin