Skutki niedoceniania PR-u

dodano: 
08.10.2008
komentarzy: 
0

Ostatnio pisaliśmy o badaniach porównujących wizerunek PO i PiS. Tym razem również na łamach Rzeczpospolitej Piotr Gociek, nawiązując do wspomnianych sondaży tłumaczy, dlaczego Platforma odebrała partii Jarosława Kaczyńskiego wszystkie wizerunkowe atuty.

„Płynne przejęcie wizerunku PiS przez PO pokazuje, że rację mieli dowcipnisie głoszący przed ostatnimi wyborami hasło »Donald też Kaczor«”, pisze dziennikarz. Wspomniane przejście, czyli utrata przez PiS na rzecz Platformy wizerunku najsilniejszej polskiej partii jest, zdaniem autora, efektem rewolucji w umysłach Polaków, która nastąpiła w ciągu zaledwie dwóch lat.

Dlaczego tak się stało? Gociek znajduje dwa uzasadnienia. Po pierwsze Prawo i Sprawiedliwość nie doceniło roli PR-u i marketingu politycznego, a po drugie, PO odrobiło lekcję z poprzednich wyborów, tłumaczy dziennikarz.(ał)

Źródło:

Rzeczpospolita, Sprzedawcy marzeń, Piotr Gociek, 08.10.08, 08.10.08, s.14
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin