.

 

Sloggi z nową agencją

dodano: 
05.06.2019
komentarzy: 
0

Marka bielizny Sloggi, należąca do Grupy Triumph International, od czerwca 2019 roku współpracuje z agencją 2KOMA7.

Agencja odpowiada za działania media relations i współpracę z influencerami. Do jej zadań należy także prowadzenie showroomu marki znajdującego się przy ul. Smolnej 38. 2KOMA7 wesprze też klienta przy tworzeniu i realizacji eventów.

Marka Sloggi 23 maja tego roku otworzyła w warszawskiej Galerii Młociny swój pierwszy sklep stacjonarny. 2KOMA7 było zaangażowane w organizację tego wydarzenia.

Agencję wybrano w przetargu, a umowę podpisano na czas nieokreślony. Za działania po stronie 2KOMA7 odpowiada Zuzanna Dębicka pod nadzorem Marcina Komarzewskiego.

Wcześniej markę Sloggi obsługiwała Pomada Fashion Office. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin