Słoweńska Organizacja Turystyczna z agencją w Polsce

dodano: 
11.04.2018
komentarzy: 
0

W kwietniu 2018 roku Słoweńska Organizacja Turystyczna rozpoczęła współpracę z A PRiori Communications. Agencja poprowadzi kampanię „I FEEL SLOVENIA” na polskim rynku.

A PRiori Communications odpowiada za opracowanie i realizację strategii komunikacyjnych oraz obsługę biura prasowego i utrzymywanie relacji z mediami. Do zadań agencji należą również wspieranie bieżących oraz tworzenie nowych projektów wizerunkowych i komunikacyjnych. 

Działania po stronie A PRiori Communications prowadzi zespół Anny Robaczyńskiej, Account Directora. To pierwsza agencja, która obsługuje organizację na polskim rynku. 

Agencję wybrano w wyniku przetargu. Strony nie ujawniają, na jaki okres podpisano umowę.

A PRiori Communications i Słoweńska Organizacja Turystyczna korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mf)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin