Snapchat udostępnia nowy sposób wyświetlania reklam

dodano: 
07.10.2020
komentarzy: 
0

Snapchat poinformował o wprowadzeniu opcji First Commercial. Dzięki niej reklamodawcy dostaną możliwość wyświetlania swoich płatnych przekazów użytkownikom, gdy ci po raz pierwszy danego dnia wejdą w zakładkę Discover.

Jak informuje portal społecznościowy, testy tej funkcji prowadzone są od wiosny 2020 roku. Z badań Snapchata wynika, że użytkownicy częściej wchodzą w interakcję z reklamą, jeśli ta jest pierwszą rzeczą, jaka wyświetla się po wejściu w aplikację. Dodatkową wartością First Commercial ma być fakt, że z roku na rok odsetek osób oglądających treści w zakładce Discover wzrósł o 45 proc.

Czytaj więcej: Wzrosła liczba aktywnych użytkowników Snapchata. Platforma prezentuje wyniki za II kwartał 2020

Snapchat przekazuje także, że m.in. odblokowuje możliwość śledzenia konwersji oraz uruchamiania dłuższych reklam (do trzech minut) Extended Play Commercials – czyli przekazów, które pojawiają się podczas oglądania programu i nie można pominąć ich pierwszych sześciu sekund.

Od 6 października 2020 roku opcja First Commercial jest już oficjalnie dostępna w Menedżerze reklam dla reklamodawców ze Stanów Zjednoczonych i z Wielkiej Brytanii.

Przy okazji wprowadzenia nowych reklam do zakładki Discover Snapchat poinformował także o planach rozszerzenia swojej oferty programów. Pod koniec roku 2020 i na początku roku 2021 w serwisie ma pojawić się seria filmów dokumentalnych dotyczących m.in. niesprawiedliwości społecznej i rasowej czy wyborów prezydenckich w USA. Wśród twórców znaleźli się m.in. raperzy Swae Lee i Trippie Redd oraz piosenkarka Loren Gray. (ak)

Źródło:

forbusiness.snapchat.com, Introducing First Commercial, 06.10.2020
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin