Social media Kompanii Piwowarskiej w rękach MADOGZ

dodano: 
02.08.2021
komentarzy: 
0

Kompania Piwowarska powierzyła obsługę w kanałach digital agencji MADOGZ. Wygrała ona przetarg, którego przedmiotem było opracowanie koncepcji strategii komunikacji profili korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych.

MADOGZ odpowiada za całościową obsługę kanałów Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych – na  Facebooku, Instagramie i LinkedInie. Agencja zajmuje się m.in. wprowadzeniem zaproponowanej koncepcji komunikacji dla poszczególnych kanałów socialmediowych, przygotowaniem contentu i nowej linii wizualnej dla publikowanych treści, a także planowaniem mediów i bieżącą administracją profilami Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych.

Komunikacja ma skupiać się na działaniach Kompanii Piwowarskiej na rzecz zrównoważonego rozwoju i realizacji założeń strategii Lepsza Przyszłość 2030.

Po stronie MADOGZ realizacją projektów dla Kompanii Piwowarskiej kieruje Paweł Ostrowski, Startegy Director. Strony nie podają więcej szczegółów na temat kontraktu. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin