Social media: szansa dla firm, czy zagrożenie?

dodano: 
01.04.2010
komentarzy: 
0

Czy polskie firmy są gotowe do dialogu za pomocą mediów społecznościowych? Na to pytanie na łamach magazynu Personel i Zarządzanie stara się odpowiedzieć Norbert Kilen, Anna Mikulska, Patrycja Piasny oraz Jacek Gadzinowski.

Norbert Kilen, dyrektor strategiczny agencji Thing Kong, wśród potencjalnych przyczyn nieumiejętnego komunikowania się przy użyciu mediów społecznościowych wymienia przestrzeganie biurokratycznych procedur oraz przyzwyczajenie wyniesione z czasów, gdy na konferencje prasowe zapraszało się tylko zaprzyjaźnionych dziennikarzy. Anna Mikulska z MJCC Employer Branding Consultants wskazuje na potrzebę tworzenia treści przeznaczonych tylko dla internetowych społeczności. Dodatkowo firmy nie mają kontroli nad treścią wpisów ich dotyczących, a firmy istnieją w mediach społecznościowych czy tego chcą, czy nie – we wpisach pracowników i klientów. Patrycja Piasny, HR Business Partner z operatora sieci Play zaznacza, że dialog z członkami społeczności internetowych jest czasem trudny, jednak opłaca się, czego przykładem są działania prowadzone przez Play. Niezależny ekspert ds. komunikacji Jacek Gadzinowski wskazuje na potrzebę stworzenia jasnych reguł dotyczących polityki social media i przekazanie ich pracownikom. Dodaje on także, że w świat społeczności internetowych trzeba wchodzić powoli, rozważnie i z przyjętą strategią. (ks)

Źródło:

Personel i Zarządzanie, Promować czy zabraniać? Paweł Berłowski, 01.04.2010, s. 28
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin