.

 

Solski Burson-Marsteller i Burger King

dodano: 
06.10.2008
komentarzy: 
0

Agencja Solski Burson-Marsteller rozpoczęła działania PR dla marki Burger King, a jej zespół powiększył się i liczy obecnie 12 osób. Obsługę marki Burger King zleciła agencji firma AmRest. Wcześniej AmRest podjęła z agencją współpracę w zakresie działań PR dla marek Pizza Hut i KFC.

Do zespołu Solski Burson-Marsteller dołączyły także dwie konsultantki, Agata Grzeszkiewicz i Anna Marciniak.

Agata Grzeszkiewicz, senior account manager, posiada 10-letnie doświadczenie w public relations. Przez 7 lat pracowała w agencji Sigma, najpierw jako account manager, a następnie senior account manager. Prowadziła działania dla takich klientów agencji jak A.T. Kearney, AXA Ubezpieczenia, The Boston Consulting Group, Fiserv, Randstad i Procter&Gamble. W 2007 r. pracowała także jako samodzielna konsultantka PR, prowadząc działania m. in. dla takich klientów jak Azimutus Associates i Business Advisors. Początki jej kariery zawodowej wiążą się z Texaco Poland, gdzie przez 2 lata pracowała jako specjalistka public relations.

Anna Marciniak, senior account manager, ma 6-letnie doświadczenie w PR i marketingu. Przez ostatnie 3 lata pracowała jako specjalistka do spraw marketingu w amerykańskich firmach z branży dóbr luksusowych w Nowym Jorku, Gabriel&Co i Overnight. Wcześniej, przez dwa lata, była zatrudniona w agencjach PR Compress i Newsline Communications; prowadziła działania dla takich firm, jak: IBM, Polcard SA, Scala Business Solutions i GTech Holding Corporation. Wcześniej, w latach 2000-2003, pracowała w dziale PR polskiego oddziału firmy SAP. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin