Solski Burson-Marsteller obsłuży Britax i Britax-Römer

dodano: 
24.03.2016
komentarzy: 
0

Firma Britax, producent fotelików samochodowych i wózków dziecięcych, działania PR dla swoich dwóch marek – Britax i Britax-Römer powierzyła agencji Solski Burson-Marsteller.

W ramach współpracy agencja zajmie się doradztwem strategicznym i wizerunkowym, zarządzaniem relacjami z mediami, a także realizacją projektów specjalnych. Ponadto, poprowadzi komunikację w serwisach społecznościowych marki – na Facebooku, Instagramie i YouTubie.

Współpracę nawiązano w drodze przetargu. Z ramienia agencji za działania odpowiada zespół, w którego skład wchodzą: Iwona Nawrocka, Senior Associate, Agata Grzelczyk, Associate (komunikacja mediowa) oraz Barbara Lipińska, Associate (komunikacja digital). Ze strony klienta zaś - Małgorzata Gromadzka, zajmująca się promocją marki Britax w Polsce.

Umowę z firmą Akpol – wyłącznym dystrybutorem marek Britax i Britax-Römer w Polsce - podpisano do końca 2016 roku z możliwością jej przedłużenia.

Poprzednio strony współpracowały ze sobą projektowo. Solski Burson-Marsteller odpowiadał wówczas za wsparcie komunikacyjne dla przeprowadzonego przez firmę ogólnoeuropejskiego badania postaw rodziców w odniesieniu do bezpieczeństwa dzieci w podróży: Britax „State of Safety”. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin