Solski PR z…Burson-Marsteller
Agencja Burson-Marsteller ogłosiła przystąpienie do partnerskiego porozumienia na zasadzie wyłączności z firmą Solski PR oraz utworzenie firmy Solski Burson-Marsteller. Jest to umowa zakładająca długofalową współpracę. Po roku od podpisania umowy Burson-Marsteller ma stać się właścicielem 30 proc. kapitału zakładowego Solski Burson-Marsteller.
Umowa afiliacyjna, która o tym mówi, zakłada możliwość całkowitego przejęcia agencji przez Burson-Marsteller w ciągu kilkunastu lat jej obecności na rynku. Jak powiedział Ryszard Solski: „Byłem rozczarowany, gdy Burson-Marsteller opuścił Polskę, ale ogromnie się cieszę, że teraz, gdy firma postanowiła tu powrócić, będę odpowiedzialny za ich markę na rynku.”
Do końca lipca w Solski Burson-Marsteller ma pracować 10 osób.
Burson-Marsteller będzie nadal współpracował z firmą CEC Government Relations w zakresie wsparcia public affairs w Polsce. Solski Burson-Marsteller i CEC Government Relations mają ze sobą blisko współpracować.
Solski PR została założona w kwietniu 2008 przez Ryszarda Solskiego, który wcześniej przez 14 lat był dyrektorem generalnym agencji Sigma PR.
Wkrótce na pytania PRoto odpowie Ryszard Solski i Jeremy Galbraith, CEO Europe, Middle East Africa Burson-Marsteller.