.

 

Somfy klientem Komunikacji+PR

dodano: 
08.06.2021
komentarzy: 
0

Firma Somfy – zajmująca się automatyką domową i budynkową, dostawca rozwiązań smart home do sterowania w budynkach mieszkaniowych i komercyjnych – wybrała do obsługi PR Komunikację+PR. Agencja należąca do Grupy Komunikacja Plus odpowiada za wsparcie marki w zakresie public relations i komunikację na LinkedInie.

Komunikacja+PR zajmie się komunikacją produktową: działaniami media relations i CSR, prowadzeniem biura prasowego, realizacją kampanii komunikacyjnych w obszarze kluczowych projektów marki Somfy, koordynowaniem kampanii influencerskich i bieżącym wsparciem strategicznym.

Z ramienia agencji działania nadzoruje Magdalena Maksymiuk, PR Consultant w dziale Tech&Consumer, którym kieruje Marcin Kuchno, a za działania w mediach społecznościowych odpowiada Aleksandra Czyżewska, Social Media Consultant.

Współpraca rozpoczęła się w maju 2021 roku i jest wynikiem konkursu ofert. Strony nie podają, na jaki okres zawarły umowę. Wcześniej Somfy współpracowało z agencją The Imagine. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin