Specjaliści doradzają Bydgoszczy

dodano: 
16.01.2009
komentarzy: 
0

Gazeta Pomorska informuje o zjeździe ekspertów zajmujących się PR-em, którzy debatowali nad wizerunkiem Bydgoszczy. Najważniejszymi elementami promocji każdej miejscowości są jej mieszczańscy - przekonywać miała Ewa Hope, czytamy w artykule.

Jak wynika z informacji, Bydgoszcz jest miastem pozornie niczym nie wyróżniającym się – takie panuje powszechne mniemanie. Tak również myślą o nim jego mieszkańcy. Zdaniem Ewy Hope, dopóki bydgoszczanom nie pokaże się, że mają się czym chwalić, nikt do miasta nie będzie chciał przyjeżdżać. A jeśli sami mieszkańcy Bydgoszczy będą się czuć dobrze w swoim mieście, staną się jego najlepszymi ambasadorami, przekonywała podczas spotkania Katarzyna Sobierajska, wiceminister turystyki.(ał)

Źródło:

Gazeta Pomorska, Kochaj miasto swoje, Anna Nowicka, 15.01.09, s.15
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin