Specjaliści ds. social media coraz bardziej pożądani

dodano: 
06.12.2010
komentarzy: 
0

Firmy coraz częściej poszukują specjalistów od mediów społecznościowych. Zarabiają oni od 1,8 do 7 tys. zł netto. Zdaniem ekspertów wraz z rozwojem rynku ich zarobki i kwalifikacje będą wzrastać – informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Jak czytamy, tylko w listopadzie na największych internetowych giełdach pracy pojawiło się ponad 160 ofert pracy dla pracowników odpowiedzialnych za działania w serwisach społecznościowych. „Eksperci znający środowisko Facebooka, Naszej Klasy, mikroblogów czy You Tube’a są rozchwytywani. (…) Na Zachodzie eksperci od mediów społecznościowych w agencjach PR czy korporacjach to norma. W Polsce też ich przybywa” – mówi na łamach gazety dr Dariusz Tworzydło, prezes Polskiego Stowarzyszenia PR.

Według informacji dziennika wszystkie ogłoszenia cieszą się dużym zainteresowaniem, jednak średnio tylko jedna trzecia kandydatów spełnia wysokie wymagania. Wśród nich wymieniane są m.in. znajomość zasad marketingu wirusowego, kampanii reklamowych, akcji społecznościowych czy umiejętność tworzenia strategii promocji, stron oraz aplikacji w serwisach typu Facebook. (iw)

Źródło:

Dziennik Gazeta Prawna, Facebook i Nasza Klasa tworzą nowe zawody, Sylwia Czubkowska, s. 1, 06.12.2010
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin