Spin Communications dla Dr. Oetkera

dodano: 
17.05.2005
komentarzy: 
0

Na zlecenie firmy Dr. Oetker agencja Spin Communications przygotowała i realizuje działania PR w zakresie media relations dla nowego deseru – galaretki bez cukru. Kampania PR dla galaretki bez cukru Dr. Oetkera obejmuje dystrybucję informacji prasowej do dziennikarzy z prasy kobiecej i handlowej, zajmujących się tematyką spożywczą. Działania reklamowe dla galaretki bez cukru prowadzone są w prasie handlowej. Dodatkowo, do czerwcowego numeru miesięcznika Diabetyk zostanie dołączona galaretka bez cukru o smaku truskawkowym. Agencja Spin Communications istnieje na rynku od 1996 roku. Jest częścią grupy NoS/BBDO Polska. Do grona jej klientów należą takie firmy jak: Colgate-Palmolive Poland, Dr. Oetker, GMAC Bank, Polski Lek, Provident Polska.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin