Sponsoring bez cierpliwości

dodano: 
30.03.2005
komentarzy: 
0

Jak sponsoring sportu wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa? – na to pytanie próbuje odpowiedzieć Trybuna w artykule „Ruchome słupy reklamowe”. Przeczytamy w nim, jakie firmy sponsorują dyscypliny sportowe i jak wpływa to, zdaniem ich szefów, na wizerunek. „(...) ze skokami narciarskim kojarzona jest firma Red Bull, z piłką nożną produkujący piwo Lech, z siatkówką Plus GSM, natomiast z koszykówką Idea”. Zdania szefów firm, co do tego, czy sponsoring sportu jest efektywny, są podzielone. Jednak zdaniem ekspertów, „aby sponsoring był skuteczny, należy się związać z danym klubem, czy też pojedynczym zawodnikiem na dłuższy czas”. Tymczasem firmy nie mają cierpliwości. „Kreowanie wizerunku firmy to nie jest kwestia dwóch, czy trzech miesięcy! Czasami efekty pojawiają się dopiero po kilku latach. Nie wszyscy jednak zdają sobie z tego sprawę. Często wycofują się po krótkim czasie, uważając, że tylko wyrzucili pieniądze w błoto” - twierdzi Adam Czarnecki, wiceprezes zarządu firmy ARC Rynek i Opinia, która jest twórcą raportu „Sponsoring Monitor 2004/2005”.

Źródło:

Trybuna, Ruchome słupy reklamowe, 29.03.05, s. 7
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin