Sponsoring sportowy Frans Maas Polska

dodano: 
03.11.2004
komentarzy: 
0

Od początku tego roku Frans Maas Polska, jedna z największych firm z branży logistycznej i spedycyjnej, prowadzi kampanię wizerunkową mającą na celu zbudowanie wspólnej marki dla czterech spółek wchodzących w jej skład. Sposobem na budowanie świadomości marki na rynku jest m. in. zaangażowanie Frans Maas w Maraton Warszawski i Puchar Polski Jachtów Kabinowych. „Chcemy być postrzegani jako firma niestandardowa i również w sporcie bardziej pociągają nas rzeczy »inne«. Dlatego postawiliśmy na niestandardowe formy ścigania i zrezygnowaliśmy z angażowania się w tak popularne dyscypliny jak koszykówka czy piłka nożna” - mówi Katarzyna Krasuska, kierownik marketingu Frans Maas Polska.

Źródło:

Wirtualne Media
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin