Sponsorzy nagrodzeni

dodano: 
25.01.2005
komentarzy: 
0

W Hamburgu po raz dwunasty zostały rozdane „Internationaler Sponsoring Awards”, nagrody dla najlepszych projektów sponsorskich z Niemiec, Szwajcarii i Austrii. Jury konkursu brało pod uwagę konsekwencję, kreatywność i strategię realizacji oraz wyniki działań. Ważne były również korzyści, jakie z akcji odniósł zarówno sponsor, jak i sponsorowany. Tym razem nagrody zostały rozdane w pięciu kategoriach: „Sport-Sponsoring”, „Kultur-Sponsoring”, „Medien-Sponsoring”, „Public-Sponsoring” i „Innovationsaward”. Nagrody otrzymały między innymi projekty: „Zukunft@Bphil” (Deutsche Bank) i „Philips Schülerfonds der Caritas” (Philips Austria). W kategorii „Innowacyjność” nagroda trafiła do austriackiej agencji „Weirather-Wenzel & Partner” za projekt „MicroMovie Award”. Wysoki poziom konkursu i ilość wyróżnionych prac wskazuje na to, że sponsorzy inwestują coraz więcej w nowoczesne formy komunikowania. Ta część marketingu i PR staje się coraz bardziej profesjonalna i zyskuje na jakości. Internationaler Sponsoring Award zorganizowali: związek sponsorski „FASPO” i organizacja zrzeszająca specjalistów ds. komunikacji „Kommunikationsverband”.

Źródło:

www.prportal.de
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin