Sport w marketingu politycznym

dodano: 
02.01.2006
komentarzy: 
0

Stacja TVN 24 wyemitowała program o tym, w jaki sposób politycy wykorzystują sport w budowaniu wizerunku. Bohaterem programu był premier Kazimierz Marcinkiewicz, spędzający aktywnie urlop w Zakopanem. W materiale przytoczono przykłady mknącego po stoku Władimira Putina i wbijającego gwoździe Georga W. Busha. Z programu wynikało, że politycy lubią pokazywać się publicznie w sytuacjach, w których mogą pochwalić się sprawnością fizyczną. Ma świadczyć o ich politycznej skuteczności. „Na pewno polityk udowadnia tym, że w zdrowym ciele zdrowy duch”- skomentował specjalista od wizerunku politycznego Wiesław Gałązka.

Źródło:

TVN 24, Serwis informacyjny, 31.12.05, 09:10
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin