Sprawa BCA, wywiad z Magdą Masny, rankingi i porady dotyczące CV: te newsy czytaliście najchętniej

dodano: 
17.09.2014
komentarzy: 
0

Wśród najchętniej czytanych informacji  w ostatnim dziesięcioleciu znalazły się aż cztery odnoszące się do rankingów i zestawień. PRoto.pl poszło tym tropem i samo przygotowało ranking najpopularniejszych newsów z lat 2004-2014.

W zestawieniu 10 najpopularniejszych informacji w historii PRoto.pl pierwsze miejsce przypadło wywiadowi z Magdą Masny. Jak popularna współprowadząca Koła Fortuny trafiła do naszego serwisu? Mało kto wie, że poza polonistyką na Uniwersytecie Szczecińskim Masny ukończyła podyplomowe studium PR. Redakcję PRoto.pl zadziwia, że ten tekst opublikowany w 2005 roku, bywa czytany i dzisiaj.

Niewiele mniej odsłon miał materiał o rzeczniku MEN. Podczas zajęć ze studentami stwierdził on m.in, że dziennikarze są nieprzygotowani, piszą pod tezę, a na konferencję przychodzą się najeść. Stanowczo nie zgadzamy się z dwoma pierwszymi punktami. Co do trzeciego – zachowamy dyplomatyczne milczenie:)

Miejsce trzecie przypadło relacji ze spotkania  „Marketing Strategiczny. Forum 2007”. Zaproszeni gości dyskutowali na temat szokujących reklam społecznych. Wysoka popularność tej informacji świadczy, że zdecydowanie przyciągają one uwagę.

Dużym zainteresowaniem cieszył się także materiał dotyczący sprawy agencji BCA i Edelman, która była jednym z najważniejszych tematów 2005 roku.

Kolejne pozycje to dowód na to, że rankingi i zestawienia zawsze wzbudzają zainteresowanie, a duch rywalizacji w PR-ze nie ginie. Piąte miejsce pod względem liczby odsłon zajął ranking PR, przygotowany  przez miesięcznik Press w grudniu 2007 roku. Szóste miejsce przypadło natomiast informacji o rankingu Home&Market, dotyczącym najbardziej wpływowych osób na rynku marketingu, PR-u i reklamy w 2007 roku. Siódme miejsce zajął materiał o wydanej przez Media&Marketing Kronice 2007 roku, w której przedstawiono wybór najlepszych kampanii event marketingowych z tegoż roku.

8. lokata? Informacja o konferencji „Zarządzanie kryzysem”, którą odwiedzono ponad 13 tys. razy. I to dowód na to, że warto mieć PRoto.pl wśród patronów medialnych. Skuteczna promocja za pośrednictwem naszego serwisu gwarantowana.

Przedostatnie miejsce w naszym top 10 przypadło kolejnemu rankingowi. W 2009 roku Home&Market przygotował zestawienie agencji, tym razem w uwzględnieniem opinii klientów a nie dochodów.

Listę top 10 zamyka materiał dotyczący przygotowywania CV. Jeśli szukasz pracy, przeczytaj koniecznie!


komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin