.

 

Stabilo w nowej kampanii wyciąga kobiety z cienia

dodano: 
12.07.2018
komentarzy: 
0

Edith Wilson, Katherine Johnson i Lise Meitner – te trzy kobiety miały duży wpływ na to, w jakim kierunku poszedł świat, jednak mało kto kojarzy ich nazwiska – pisze wersm.com. Marka Stabilo postanowiła to zmienić i wyróżniła je w swojej najnowszej kampanii.

Jak czytamy, reklama pod hasłem „Highlight the Remarkable” z założenia miała być kampanią drukowaną, ale w ekspresowym tempie odniosła sukces w internecie – a to za sprawą nietypowego pomysłu marki. Kampania składa się z trzech archiwalnych zdjęć, na których zakreślaczem Stabilo wyróżniono daną kobietę – informuje wersm.com.

Zdjęcie z kampanii Stabilo

Zdjęcie z kampanii Stabilo

Zdjęcie z kampanii Stabilo

Źródło zdjęć: adsoftheworld.com

Pierwszą z nich jest była pierwsza dama Edith Wilson, która po paraliżu swojego męża wzięła na siebie część obowiązków prezydenta Stanów Zjednoczonych. Na kolejnym zdjęciu widnieje Katherine Johnson, matematyczka pracująca dla NASA, dzięki której misja Apollo 11 bezpiecznie powróciła na ziemię z księżyca – czytamy. Ostatnią kobietą jest Lise Meitner, która dokonała odkrycia rozszczepienia jądrowego.

Jak pisze źródło, celem marki było wyróżnienie tych trzech kobiet, które odcisnęły swoje piętno na historii świata, ale zostały przyćmione przez współpracujących z nimi mężczyzn.

Za stworzenie i realizację kampanii niemieckiej marki odpowiada agencja DDB Group Germany – czytamy. (jg)

Zdjęcie głowne: adsoftheworld.com

Źródło:

wersm.com, STABILO Highlights Remarkable Women In Its Latest Campaign, Geoff Desreumaux, 10.07.2018
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin