Start zgłoszeń do konkurs Media Trendy 2011

dodano: 
17.01.2011
komentarzy: 
0

Od 10 stycznia do 18 lutego 2011 można zgłaszać prace do 11. Edycji, organizowanego przez SAR, konkursu Media Trendy. Konkurs Media Trendy składa się z trzech części:

  • Konkurs Innowacji w Planowaniu Mediów nagradza najciekawsze i najbardziej nowatorskie strategie mediowe oraz kreatywne sposoby wykorzystania kanałów komunikacji w kampaniach reklamowych,
  • Konkurs Innowacji w Mediach wyróżnienia przedsięwzięcia o charakterze marketingowym powstałe z inicjatywy mediów, mające na celu uatrakcyjnienie zawartości programowej lub oferty reklamowej,
  • Konkurs Young Media Lions dla młodych mediaplannerów z domów mediowych i biur reklamy mediów (zgłoszenia do 21. Stycznia).

 
Jury Media Trendy 2011 oceniać będzie zgłoszone do konkursu projekty w następujących kategoriach:

Innowacja w Planowaniu Mediów:

  • Innowacyjne wykorzystanie tresci video - podkategorie: innowacyjne wykorzystanie telewizji tradycyjnych oraz innowacyjne wykorzystanie przekazu poza TV (mobile, Internet, POS, środki transportu, etc.)
  • Innowacyjne wykorzystanie treści audio - podkategorie:  innowacyjne wykorzystanie radia tradycyjnego oraz innowacyjne wykorzystanie przekazu audio poza anteną (centra handlowe, Internet, mobile,
  • Innowacyjne wykorzystanie kina (on-screen i off-screen)
  • Innowacyjne wykorzystanie mediów drukowanych - podkategorie:  innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej oraz innowacyjne wykorzystanie innych druków
  • Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej  i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediów
  • Innowacyjne wykorzystanie internetu  i mediów interaktywnych
  • Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej
  • Innowacyjna strategia zintegrowana
  • Odwaga w planowaniu mediów
  • Przełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowej
  • Innowacyjne akcje specjalne i eventy
  • Best use of content
  • Innowacyjna komunikacja w marketingu społecznym - podkategorie:  kampanie non – profit oraz kampanie CSR

 
Innowacja w Mediach:

  • Debiut roku
  • Innowacyjna zmiana
  • Autopromocja i promocja medium
  • Niekonwencjonalne wykorzystanie medium
  • Cross-medialna platforma budowy i dystrybucji  treści
  • Best use of content
  • Marketing społeczny - podkategorie:  kampanie non – profit oraz  kampanie CSR

Jak co roku najlepsze kampanie będą walczyły o tytuł Grand Prix. Jury wybierze także najlepszy team mediaplannerski w konkursie Young Media Lions.

Dodatkowo przyznane zostaną nagrody specjalne: Człowiek Roku w Mediach, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym, od tego roku w nieco zmienionej formule. Zdaniem Organizatorów, są to bardzo ważne nagrody rynku mediów i reklamy. Komitet Organizacyjny zdecydował o poszerzeniu głosującego na nie gremium. Dotychczas swoje kandydatury do nagród, zgłaszały podmioty biorące udział w konkursie. Teraz będą również zgłaszać eksperci rynku mediów, reklamy i marketingu w Polsce – członkowie Rady Programowej Media Trendy.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie Gali Media Trendy – 18 kwietnia 2011 w Warszawie.

PRoto.pl wspiera konkurs medialnie. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin