Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 organizuje przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną

dodano: 
17.05.2018
komentarzy: 
0

Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 organizuje przetarg, którego przedmiotem ma być przygotowanie i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych realizowanych w ramach projektu „7 Cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich”.

Celem kampanii informacyjno-promocyjnej, której hasło ma brzmieć „Mazury to Biznes”, jest „zwiększenie rozpoznawalności Krainy Wielkich Jezior Mazurskich (KWJM) jako atrakcyjnego obszaru dla prowadzenia działalności gospodarczej oraz lokowania inwestycji przez realizację do końca 2019 roku działań promocyjnych i PR-owych, kreujących i utrwalających wizerunek jako właściwego miejsca do prowadzenia i rozwijania biznesu, inwestowania, dobrego miejsca do pracy oraz zamieszkania”. Oprócz tego kampania ma wzmocnić markę regionu i upowszechniać korzyści, jakie mogą płynąć z inwestowania na tym obszarze.

Do zadań wykonawcy będzie należało: przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii reklamowej, działań PR w Polsce i za granicą, działań promocyjnych w mediach społecznościowych, a także przygotowanie filmu i folderu promocyjnego.

Kampania informacyjno-promocyjna ma być realizowana od III kwartału 2018 roku do IV kwartału 2019 roku.

Szacunkowa całkowita wartość zamówienia to 6 250 261 zł (bez VAT).

Oferty można składać do 22 czerwca 2018 roku do godziny 12.00 w siedzibie Stowarzyszenia. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50 000 zł przed upływem terminu składania ofert.

Wszystkie informacje na temat przetargu można znaleźć na stronie. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin