Strategia promocji Polski

dodano: 
05.09.2008
komentarzy: 
0

Polska Organizacja Turystyczna zakończyła 28 sierpnia konsultacje dokumentu zawierającego główne założenia strategii promocji Polski na lata 2008-2015. „Marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015” – bo taką nazwę nosi dokument – ma być gotowa do końca października 2008, po uwzględnieniu wszystkich uwag od osób i instytucji go konsultujących.

Jak powiedziała redakcji Teresa Buczak, wicedyrektor Biura Strategii i Analiz POT-u, podczas tworzenia dokumentu odwoływano się wielokrotnie do „Analizy wyników badań wizerunku Polski i postrzegania polskiej marki na świecie. Założenia i rekomendacje do pozycjonowania Polski jako kraju docelowego podróży turystycznych na lata 2009-2015” przygotowanej na zlecenie POT-u przez Instytut Marki Polskiej.  (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin