Strategia Rzeszowa: potrzeba rewolucji czy kosmetycznych zmian?

dodano: 
21.01.2014
komentarzy: 
0

Strategia marki Rzeszowa na lata 2014-2020 będzie aktualizowana. „Spodziewam się, że dokonana zostanie gruntowna ocena tego, co udało się dotychczas osiągnąć. Na tej podstawie będzie można ocenić, czy konieczna jest właśnie rewolucja, czy też tylko kosmetyka” – ocenia dr Dariusz Tworzydło, specjalista ds. PR z Uniwersytetu Wrocławskiego.

Tworzydło podkreśla, że „aktualizacji nie przeprowadza się tylko w sytuacji, gdy strategia się nie sprawdzi. Taki dokument zawsze przygotowuje się na określony czas i po jego upływie konieczne jest zweryfikowanie, czy to, co zostało zaplanowane, udało się osiągnąć”. A jak można ocenić Rzeszów - pod względem promocyjnym – na tle innych miast? Przede wszystkim trzeba pamiętać, że Rzeszów nie ma takich wysokich budżetów jak inne miasta. Stąd takie zestawienie nie jest do końca trafione. Można jednak podać dwa obszary, które szczególnie się wyróżniają – lotnictwo i informatyka – podkreśla ekspert. (kg)

 

Źródło:

Nowiny, Innowacje to nie tylko nadziemna kolejka, Bartosz Gubernat, 21.01.2014
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin