Struktura PR w Grupie Adweb

dodano: 
21.01.2009
komentarzy: 
0

W agencji interaktywnej Grupa Adweb tworzy się struktura, której pracownicy mają zajmować się prowadzeniem działań PR, w tym także - marketingu szeptanego. Tymczasem dział nie ma nazwy, ale jak powiedziała redakcji Anna Piątkiewicz, która stanie na czele nowo powstającej struktury: „Od jutra zaczynamy promować adres awangardawkomunikacji.pl - jest to nawiązanie do nazwy działu”.

Oficjalny początek jego działalności planowany jest na 3 lutego. W dziale docelowo ma pracować 6-8 osób; obecnie są to cztery osoby - dwie spośród nich pracowały wcześniej w Grupie, dwie pozyskano w drodze rekrutacji zewnętrznej. Dział ma już pierwszych klientów, Grupa nie podaje jednak jeszcze szczegółów dotyczących tej współpracy. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin