Studencka organizacja PR
Studenci Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego założyli Organizację Public Relations – Progress. Do zadań organizacji należy, między innymi, propagowanie rzetelnej wiedzy i etycznych działań utrwalających standardy profesjonalnego public relations w środowisku studenckim. Celem organizacji jest stworzenie platformy współpracy między środowiskiem uczelni, agencjami public relations i ludźmi mediów. „Chcemy rozpropagować wiedzę o kształtowaniu wizerunku osób i firm na uczelni, a także – przez współpracę z przyszłymi pracodawcami – poznać działalność PR od strony praktycznej i podnieść swoją konkurencyjność na rynku pracy” – mówi Aneta Załęska, prezes organizacji. Nazwa i logo organizacji pochodzi od organizacji o podobnym profilu, założonej w 2000 roku na Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, jednak warszawska organizacja jest w pełni autonomiczna. Opiekunem stowarzyszenia jest kierownik Międzywydziałowej Pracowni Marketingu Medialnego i Public Relations prof. dr hab. Jerzy Olędzki.