Studium z nowym kierownikiem
Dr hab. Jacek Miroński objął funkcję Kierownika Podyplomowego Studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Decyzję taką podjął Dziekan Kolegium Gospodarki Światowej SGH. Do tej pory studium było kierowane przez prof. Janinę Mąkoszę-Bogdan.
Dr hab. Jacek Miroński jest pracownikiem naukowym w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego SGH. Prowadził szkolenia m. in. na zlecenie Krajowej Izby Gospodarczej, Ministerstwa Współpracy Gospodarczej z Zagranicą, UNIDO, polsko-kandyjskiego i polsko-amerykańskiego programu MBA SGH. Brał udział przy opracowywaniu ekspertyz dla polskich i zagranicznych firm. Pracował w Procter & Gamble Polska. Był dyrektorem ds. promocji Radia Zet. Jest autorem licznych publikacji, m.in. książki „Władza i polityka w przedsiębiorstwie”. (kk)