Styczniowy MUSE: za liczbą wyświetleń idą też subskrypcje

dodano: 
12.02.2016
komentarzy: 
0

Jak wynika ze styczniowego raportu MUSE, za dużą liczbą wyświetleń idzie też liczba subskrypcji. To dobry znak bo jeszcze we wrześniu pisaliśmy, że firmy miały problem z pozyskiwaniem nowych subskrybentów.

W najnowszym badaniu  autorzy śledzili działania marek na YouTube z  5 branż: sprzęt sportowy i outdoorowy, zabawki i gry planszowe, drogerie, kanały dla dzieci oraz księgarnie.

Biorąc pod uwagę liczbę wyświetleń, na najlepsze wyniki mogą liczyć kanały z branży dziecięcej. Tu pod względem tworzenia treści konkurencji nie ma Disney. Disney Channel Polska i Disney Junior Polska są bowiem kanałami, które przekroczyły 200 milionów wyświetleń. Trzecie miejsce należy do Disney XD. Podobną zależność może zaobserwować w przypadku liczby subskrybentów kanału. Także tu ranking zdominowany jest przez wcześniej wspomniany kanał.

Co z innymi branżami? W przypadku sprzętów sportowych największej liczby wyświetleń doliczyła się firma AveBmx (ponad 5 milionów). Swoją pozycję zawdzięcza materiałowi sprzed kilku lat, który uzyskał ponad 2 miliony wyświetleń. Żaden inny film nie może pochwalić się aż tak dobrym wynikiem. AveBMX przoduje też w liczbie pozyskanych subskrybentów (360).

Najczęściej wyświetlany w Polsce kanał wśród branży zabawek i gier planszowych to LEGO Polska oficjalny. W styczniu mógł pochwalić się prawie 4 milionami wyświetleń. Na kolejnym miejscu znalazł się Monster High Polska, zaś zdecydowanie gorzej w minionym miesiącu poradziło sobie trzecie na podium COBI S.A. I tu podobnie - pod względem subskrypcji dominują dwa kanały: Monster High Polska oraz LEGO Polska oficjalny, które od momentu istnienia zebrały odpowiednio ponad 6 tys. subskrybentów.

Wśród księgarni największą popularnością na YouTube zarówno pod względem wyświetleń, jak i subskrypcji cieszy się konto Empiku. (mw)

Cały raport

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin