Super Express z odświeżonym logo

dodano: 
04.06.2018
komentarzy: 
0

1 czerwca 2018 roku Super Express zaprezentował nowe, odświeżone logo, które jest „połączeniem 25-letniej tradycji z nowoczesnością i otwarciem ku przyszłości” – czytamy w informacji prasowej. Pod zmienionym znakiem funkcjonują wszystkie produkty realizowane w ramach Grupy Super Express – w tym także portal internetowy, który wcześniej działał pod nazwą se.pl.

„Lifting ma na celu odświeżenie i unowocześnienie logotypu Super Ekspressu, nie niszcząc jego rozpoznawalności i czerpiąc z długoletniego dziedzictwa. Zgodnie ze strategią »digital first« marka Super Express ma być jeszcze bardziej rozpoznawalna w Internecie, dlatego ujednolicono logotyp w gazecie i w sieci” – mówi Piotr Dąbrowski, dyrektor artystyczny Grupy Super Express.

Stare-nowe logo SE

Po lewej stare logo, po prawej nowe

Do Grupy Super Express należą: dziennik, portal internetowy wraz z działalnością wideo, marka Super Biznes działająca w obszarze małych i średnich przedsiębiorstw, różne wydania tematyczne oraz wydawnictwo książkowe. (jg)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin