Super-Pharm zatrudniło agencję

dodano: 
10.01.2020
komentarzy: 
0

Sieć drogerii Super-Pharm rozpoczęła współpracę z Big Picture. Agencja odpowiada za całościową obsługę komunikacyjną.

Do zadań Big Picture należy strategiczne doradztwo oraz prowadzenie całości działań public relations – w tym relacje z mediami, obsługa biura prasowego, organizacja konferencji prasowych i wysyłek kreatywnych, a także prowadzenie projektów specjalnych.

Współpraca, nawiązana w wyniku zapytania ofertowego, rozpoczęła się w IV kwartale 2019 roku. Super-Pharm ogłaszało wtedy wprowadzenie nowej wersji swojego programu lojalnościowego Klub Lifestyle. Agencja odpowiadała wówczas za prowadzenie działań z zakresu komunikacji lifestylowej i korporacyjnej.

Po stronie Big Picture działaniami dla tego klienta zajmuje się Aleksandra Kiljan, PR Consultant, pracująca w zespole lifestyle prowadzonym przez Kamilę Kończak. Umowę zawarto na czas nieokreślony. W ostatnim czasie sieć drogerii nie korzystała z usług innej agencji PR. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin