Superbrands 2009 rozdane

dodano: 
25.11.2009
komentarzy: 
0

24 listopada rozdano nagrody środowiska biznesu i marketingu Superbrands. W tegorocznej polskiej edycji konkursu nagrodę specjalną za wkład w promocję i budowanie wizerunku Polski otrzymał… Fryderyk Chopin. W imieniu kompozytora, statuetkę odebrał Waldemar Dąbrowski, Przewodniczący Komitetu Obchodów CHopin 2010.

W tegorocznej polskie edycji konkursu statuetki konsumenckie otrzymało 41 marek.Nagrodę Superbrands otrzymały marki: AA cosmetics, Apart, Atlas, Belvedere Restauracja, Bosch, Centrum wina, Cisowianka, Deni Cler, Dermina, Deutsche Bank PBC S.A., Dr. Irena Eris, Dulux, Durex, Ecco, Edox, Elle, E. Wedel, Gala, Hortex, Jaguar, Lajkonik, Land Rover, Lotos, Merlin.pl, Multikino, Onet.pl, Panorama Firm, Polopiryna, Radio ZET, Rossmann, Salamander, Scan Holiday, Scholl, Siemens, Simple, Simplus, Sokołów, Tui, TVN, Viva! oraz Wittchen.

Statuetka Business Superbrands powędrowała natomiast do: BRE Banku, CNN, Giełdy Papierów Wartościowych, Kraft Foods Polska, LG Electronics, Raiffeisen Bank Polska S.A., RWE Polska S.A., The Economist, TVN 24.

Pomysłodawcą całego programu Superbrands jest światowa organizacja The Superbrands, działająca od ponad 14 lat w 80 krajach. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę „brandingu” poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu (studium przypadku) najmocniejszych na danym rynku marek. (ał)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin