Superbrands Polska wybrało agencję PR

dodano: 
03.09.2013
komentarzy: 
1

Superbrands Polska, projekt promujący ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, wybrało agencję. Za PR korporacyjny projektu oraz działania komunikacyjne będzie odpowiedzialna agencja magnifiCo.

Agencja zajmie się działaniami PR-owymi na rzecz prowadzonych projektów przez Superbrands oraz za oprawę medialną gali wieńczącej tegoroczny plebiscyt. Z ramienia magnifiCo za współpracę odpowiada dyrektor zarządzający – Karolina Maria Siudyła oraz account manager – Agnieszka Kargul. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Wcześniej działania PR-owe dla Superbrands Polska prowadziła m.in. agencja Competita Strategy Consultants. (kg)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
03.09.2013
17:16:48
e
(03.09.2013 17:16:48)
magnifico... hehehehe no comment
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin