.

 

Swarovski z agencją

dodano: 
16.10.2018
komentarzy: 
0

Marka Swarovski, zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą kryształów, kamieni szlachetnych i syntetycznych oraz gotowych wyrobów, takich jak biżuteria, akcesoria i elementy oświetleniowe, w połowie października 2018 roku rozpoczęła współpracę z Aliganza Fashion Agency.

Agencja odpowiada za działania media relations, w tym prowadzenie showroomu marki, a także projekty specjalne i współpracę z influencerami. Kolekcja wybranej biżuterii będzie dostępna zarówno w showroomie stacjonarnym, jak i wirtualnym agencji.

Działaniami dla marki Swarovski w agencji zajmuje się zespół pod kierownictwem Pauliny Janiszewskiej.

Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji. Umowę zawarto na czas nieokreślony.

Marka Swarovski nie korzystała wcześniej z usług agencji PR w Polsce. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin